Vanmiddag bij mijn vader op visite, het wetenschappelijke-blad Quest lag daar op tafel, en wat zie ik daar ?
Een artikel over 10 slechtste uitvindingen aller tijden, daaronder viel ook de Reliant driewielers, want daar kon je bijna niet mee door de bocht, want voor je het wist viel je om, er stond zelfs in dat er mensen zijn die een omgevallen reliant recht kunnen zetten zonder uit te stappen, door heen en weer te schommelen en zich af tezetten door het raampje aan de wegkant !
Hier onder de internet versie van het artikel:
De fiets, de computer, de magnetron. Stuk voor stuk briljante uitvindingen die de wereld veroverden. Maar uitvinders en bedrijven lanceren ook regelmatig met veel tamtam producten die alleen maar leiden tot gelach, ergernis of schouderophalen. Binnenkort presenteert Quest in het tijdschrift de lijst met slechtste uitvindingen aller tijden. Ken je er een die niet mag ontbreken? Laat het ons weten op redactie@quest.nl
Ter inspiratie hier alvast 3 beroemde flaters.
- Word Paperclip
Is er ook maar iemand die dit virtuele hulpje niet direct woedend wegklikt?
- Reliant Robin
Een auto uit de jaren ’70 met 3 wielen. Superhandig, behalve dan dat hij omkukelt in de bocht.
dit artikel is te lezen op http://www.quest.nl/...ng-aller-tijden
Pagina 1 van 1
Reliant in het blad Quest gezien
Gepost feb. 05, 2012 - 20:06
Ik kom er net achter dat dit artikel een tikkeltje gedateerd is, het heeft ergens in de Quest van 2011 gestaan, ik zal eens wat nieuwe tijdschriften voor mijn vader mee nemen :rolleyes:
Dan is ie ook weer bij de tijd.
Groetjes Paulus :tongue:
Dan is ie ook weer bij de tijd.
Groetjes Paulus :tongue:
Gepost feb. 05, 2012 - 20:59
Maakt niet uit, ik kon het stukje iig niet.
Is danweerwel complete onzin.
Is danweerwel complete onzin.
Gepost feb. 06, 2012 - 12:40
ik heb ze een stukje geschreven, dan kan die kolder ook meteen naar het land der fabelen verwezen worden.
http://home.kpn.nl/vuqu38ug/index.html
1975 Reliant Robin
1975 Reliant Robin
- ← Past een robin frame ook onder een rialto?
- Algemene praat
- Hoeveel rijdende reliants zijn er in Nederland? →
Deel dit topic:
Pagina 1 van 1
Help 

Driepoot.net
Forums
Gebruikers
Gebruikers Map